تعریف گارانتی

کمپانی متعهد است که قطعه مشتری را در صورت بروز مشکل در مدت تعیین شده بدون هزینه تعمیر یا تعویض نماید.بر همین اساس شرکت ارویسکو که عهده دار اجرای ضمانت سخت افزار شرکت است .موارد تحت ضمانت و نقض ضمانت را به این گونه تعریف کرده است:تعریف گارانتی:ضمانت نامه بصورت قرارداد یا توافق بین اوریسکو و مصرف‌کنندگان محصولات تحت ضمانت است.در این توافق اوریسکو متعهد است تا در مدت تعیین شده برای کالای مشخص، چنانچه شامل موارد نقض گارانتی نشود، هر گونه خرابی را دراسرع وقت بصورت رایگان تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض نماید.
نکات:

  • کالای تعویضی که تولید آن متوقف شده است به شرط دارا بودن شرایط پشتیبانی با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه می‌گردد.
  • این شرکت هیچ گونه تعهدی در قبال همخوانی کالا با دستگاه مشتری را ندارد.
  • مسئولیت حمل و نقل کالای معیوب به مرکز گارانتی اوریسکو بعهده مشتری است.
  • خریدار موظف است، در هنگام خرید کالا از سالم بودن برچسب گارانتی اطمینان حاصل نماید.
  • شرکت هیچ گونه تعهدی جهت تعمیر قطعاتی که زمان گارانتی آن‌ها به اتمام رسیده یا گارانتی آن‌ها باطل شده است را ندارد. اما در صورتی که این امکان وجود داشته باشد با دریافت هزینه تعمیر خواهد شد.
  • چنانچه هنگام پذیرش قطعه موارد نقض گارانتی تشخیص داده نشود، مسئولین فنی قطعه مورد نظر می‌توانند طبق معیارهای ذکر شده پشتیبانی را باطل کنند.
  • رسید شدن قطعات بدون گارانتی به منزله پذیرفتن هزینه مورد تعمیر از طرف مشتری است.
  • کالای تحویل داده شده در صورت درخواست مشتری در حضور وی آزمایش خواهد شد.
  • دارنده رسید بعنوان صاحب کالا تلقی می شود و فقط در قبال رسید، کالا تحویل داده می شود.
  • تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا یک ماه تحت ضمانت اوریسکو است.
  • اعتبار رسید کالا 45 روز پس از تاریخ رسید قطعه است و در صورت عدم مراجعه تا 20 روز، روزانه مبلغ 3000 ريال هزينه انبارداری دريافت می‌گردد.
  • همانگونه که در کارت گارانتی اشاره شده این کارت مختص خدمات پس از فروش می باشد و از ارائه خدمات برای همکاران و فروشگاه ها معذور خواهیم بود.
  • در صورتی که تعمیرات دستگاه بیش از یک ماه زمان لازم داشته باشد، به ازای هر روز، یک روز به مدت گارانتی افزوده شده و به اطلاع مشتری خواهد رسید. بدیهی است این قانون برای دیرکرد مشتری برای دریافت کالا شامل نمی شود.
  • کالا هایی که نیاز به نصب دارند، بعد از خرید در مهلت ثبت کارت باید ثبت شوند تا کارت از اعتبار ساقط نشود. اما مدت ضمانت بعد از نصب تمدید شده و به مدت مقرر ضمانت خواهد شد و این مدت از طریق پیامک به مشتری اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که نصب دستگاه باید توسط کارشناسان اریسکو انجام یافته و نو بودن دستگاه نصب شده توسط کارشناسان اوریسکو تایید گردد.
  • در صورت نیاز به تغییر مکان برای کالاهای نصب شده، باید جدا کردن و نصب مجدد دستگاه توسط کارشناسان اوریسکو انجام گردد.
  • موقع ثبت کارت گارانتی یا استفاده از خدمات پس از فروش، فاکتور الزامی میباشد. مغایرت در شماره فاکتور ثبت شده در سایت اوریسکو با فاکتور ارائه شده موقع تعمیر، باعث کنسل شدن گارانتی می گردد. لذا در حفظ فاکتور دقت داشته باشید.

شرایط عمومی گارانتی

موارد عمومی که موجب نقض گارانتی می گردد
نکات:

  • مخدوش شدن سريال دستگاه، موجود روی برچسب كارخانه، برچسب گارانتی و یا کارت گارانتی.
  • پایان یافتن مدت زمان ضمانت بر اساس آنچه بر روی کالا درج شده و یا در وب سایت بخش تاییدیه گارانتی ذکر شده است.
  • اقدام به تعمیر توسط شخص يا اشخاصی به‌ غیر از کارشناسان اوریسکو.
  • عیوب ناشی از تماس یا قرار گرفتن در مجاورت مایعات، حرارت بالا، سرمای شديد، مواد شیمیایی، امواج مغناطیسی شدید، گرد و غبار و خاک زیاد و به‌ طور کلی آسيب‌های ناشی از عدم رعايت شرایط صحيح نگهداری.
  • ایرادات ناشی از ضربه، سقوط از ارتفاع، حمل و نقل ناصحیح، نگهداری و استفاده در شرایط غیر استاندارد و غیر متعارف.
  • ایرادات ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، آتش‌سوزی و مانند آن.
  • هر نوع آسیب فیزیکی مانند شکستگی، کنده شدن قطعات، خراشیدگی، خم شدگی، تاب برداشتگی، ترک خوردگی، سوختگی، تغییر رنگ و غیره که با چشم قابل مشاهده باشد.
  • هر نوع آسیب الکترونیکی مانند سوختگی، ترکیدگی، تغییر رنگ قطعات بر اثر نوسانات برق شهر یا اتصال لوازم جانبی معیوب و غیره که با چشم مشاهده شده و به دلایلی جز ایراد ذاتی قطعه یا اشكالات ناشی ازخط تولید کارخانه باشد.
  • مواد و قطعات مصرفی مانند باتری انواع دستگاهها، کیسه های جارو برقی، انواع فیلترها و دیگر قطعات استهلاکی شامل گارانتی نمی باشد.
  • خرابی ظاهری سوکت‌ها و درگاه‌های ورودی و خروجی, دوشاخه یا کابل برق.

گارانتی کالاها

گارانتی کالاها بسته به نوع برند متفاوت میباشد

تامین قطعات

تعمیرات و قطعات مصرفی اصل یا شرکتی هستند.

امور مشتریان

کلیه خدمات تعمیر و تعویض آنلاین انجام میگیرد.

روش دریافت و ارسال کالا

انتقال کالاهای شامل گارانتی توسط پست کشور یا شرکت تیپاکس انجام میگیرد.

خدمات پس از فروش

به زودی لیست برندهای تحت خدمات ما معرفی میشوند