شرایط ضمانت

  • روی کارت گارانتی، دو فیلد تاریخ وجود دارد. فیلد مهلت ثبت کارت و فیلد تاریخ انقضای گارانتی. در صورتی که کالایی نزد همکاران موجود باشد که مهلت ثبت آن به اتمام رسیده، در صورت باز نشدن بسته، با اوریسکو هماهنگی نموده و جهت تعویض کارت گارانتی به اوریسکو ارسال کنید. هزینه ارسال به صورت رفت و برگشت، به عهده اوریسکو خواهد بود.
  • کالاهایی که تولید آنها متوقف شده است به شرط دارا بودن شرایط پشتیبانی با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه می‌گردد.
  • تولیدات اوریسکو دارای 2 ضمانت بوده و تا 5 سال پشتیبانی می گردد.
  • مسئولیت حمل و نقل کالای معیوب به مرکز گارانتی اوریسکو در مدت گارانتی، به عهده اوریسکو و بعد از اتمام مدت گارانتی (حتی در زمان پشتیبانی)، به عهده مشتری است.
  • خریدار موظف است، در هنگام خرید کالا از سالم بودن و اعتبار برچسب گارانتی اطمینان حاصل نماید.
  • اوریسکو تعهدی در قبال تعمیر قطعاتی که زمان پشتیبانی آن‌ها به اتمام رسیده یا گارانتی آن‌ها باطل شده است را ندارد. اما در صورت امکان، می تواند با دریافت هزینه، نسبت به تعمیر دستگاه اقدام نماید.
  • چنانچه هنگام پذیرش قطعه، موارد نقض گارانتی تشخیص داده شود، مسئولین فنی می‌توانند طبق معیارهای ذکر شده پشتیبانی را باطل کنند.
  • رسید شدن قطعات بدون گارانتی به منزله پذیرفتن هزینه مورد تعمیر از طرف مشتری است.
  • در مناطقی که اوریسکو نمایندگی مجاز ندارد، مشتریان می بایست کالای معیوب را بصورت امن بسته بندی و بعد از همامنگی با اوریسکو، با پست سفارشی به آدرس ارائه شده ارسال کنند تا بعد از سرویس دوباره برای مشتری ارسال گردد. مجددا یاد آور می شویم "فقط پست سفارشی".
  • تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا یک ماه تحت ضمانت اوریسکو است.
  • همانگونه که در کارت گارانتی اشاره شده این کارت مختص خدمات پس از فروش می باشد و از ارائه خدمات برای همکاران و فروشگاه ها معذور خواهیم بود.
  • در صورتی که به هر علتی، تعمیرات دستگاه بیش از یک ماه زمان لازم داشته باشد، به ازای هر روز، یک روز به مدت گارانتی افزوده شده و به اطلاع مشتری خواهد رسید. بدیهی است این قانون برای دیرکرد مشتری برای دریافت کالا شامل نمی شود.
  • موقع ثبت کارت گارانتی یا استفاده از خدمات پس از فروش، فاکتور الزامی میباشد. مغایرت در شماره فاکتور ثبت شده در سایت اوریسکو با فاکتور ارائه شده موقع تعمیر، باعث کنسل شدن گارانتی می گردد. لذا در حفظ فاکتور دقت داشته باشید.

موارد عمومی که موجب نقض گارانتی می گردد

  • مخدوش شدن سريال دستگاه یا کارت ضمانت.
  • پایان یافتن مدت زمان ضمانت بر اساس آنچه بر روی کارت ضمانت درج شده و در سایت ثبت گردیده است.
  • اقدام به تعمیر توسط شخص يا اشخاصی به‌ غیر از کارشناسان اوریسکو.
  • عیوب ناشی از تماس یا قرار گرفتن در مجاورت مایعات، حرارت بالا، سرمای شديد، مواد شیمیایی، امواج مغناطیسی شدید، گرد و غبار و به‌ طور کلی آسيب‌های ناشی از عدم رعايت شرایط صحيح نگهداری.
  • ایرادات ناشی از ضربه، سقوط از ارتفاع، حمل و نقل ناصحیح، نگهداری و استفاده در شرایط غیر استاندارد و غیر متعارف.
  • ایرادات ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، آتش‌سوزی و مانند آن.
  • هر نوع آسیب فیزیکی مانند شکستگی، کنده شدن قطعات، خراشیدگی، تغییر شکل، ترک خوردگی، سوختگی، تغییر رنگ و غیره که با چشم قابل مشاهده باشد.
  • هر نوع آسیب الکترونیکی که از وصل کردن اشتباهی پین های ورودی و خروجی بوجود آید.
  • مواد و قطعات مصرفی مانند باتری انواع دستگاهها، کیسه های جارو برقی، انواع فیلترها و دیگر قطعات استهلاکی شامل گارانتی نمی باشد.
  • خرابی ظاهری سوکت‌ها و درگاه‌های ورودی و خروجی, دوشاخه یا کابل برق.